معراج

ملتفت باشید ملتفت ما هستند.آیت الله بهجت ره

معراج

ملتفت باشید ملتفت ما هستند.آیت الله بهجت ره

معراج

گاه با خود می اندیشم تنها در بستر اندیشه انسانهایی که طعم درد این جهانی شدن و پیوند خوردن با ندامتگاه دنیا را در ذائقه و رویای بریدن،رفتن و نماندن،پریدن و دل نبستن را در دل دارند است که واژه ها به بلوغ میرسند و تنها در قلب افلاکیانی که خود تبر به دست، کمر همت به قطع ریشه های خفته در خاک گرفته اند است که درد، عشق و ایمان، نامزد گذشت، رافت و رحمت الهی می شود.

آخرین نظرات

بیایید دعای فرج را ایستاده بخوانیم

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۵۵ ب.ظ

  هرگاه از خودسازی در ماه مبارک رمضان می گوییم ناخود آگاه ذهنمان را برای کنج دعا و عزلت  و خلوت و ذکر واکاوی می کنیم که کدامیک اثر بخش تر است ...؟ و کدام عبادت براق راهوارتری است برای نیل به کمال.

کلاه خود را محکم می گیرم، روشنفکریمان گل می کند که اگر برای آخرت خودمان عبادتی کردیم هنر است چه آنکه به خارج از خانه خود بیاندیشیم.

برادرم..خواهرم..

ماه مبارک رمضان است و مسئولیتهای اجتماعی که بیش از پیش بر دوشمان سنگینی میکند. بیایید دعای فرج را ایستاده بخوانیم که نشستن و دست بر دست نهادن و چشم بر جریان ظلم بستن آن اسلامی است که مجاز است که خواسته اند ما اینطور آنرا بیابیم نه آنچه واقعا هست...

اگر به فکر همیانهای ثواب در این ماه هستید راه اینجاست. ادامه را بخوانید وخطاب به سید غریبمان بگویید: «آجرک الله یا بقیه الله» اما بایستید و بگویید... بایستید و بگویید

به من خبر رسیده که یکى از آنان به خانه زن مسلمان و زن غیر مسلمانى که در پناه ‏اسلام جان و مالش محفوظ بوده وارد شده و خلخال و دستبند،گردن بند،و گوشواره ‏هاى آنها را از تن‏شان بیرون آورده است...در حالى که هیچ وسیله‏ اى براى دفاع جز گریه و التماس کردن نداشته‏ اند،آنهابا غنیمت فراوان برگشته ‏اند بدون اینکه حتى یک نفر از آنها زخمى گردد و یا قطره ‏اى خون‏ از آنها ریخته شود اگر به خاطر این حادثه مسلمانى از روى تاسف بمیرد ملامت نخواهد شد،و از نظر من‏ سزاوار و بجا است!(نهج البلاغه خطبه 27)

یا امیر المومنین ... قلبمان پاره پاره گشته، سخن از دستبند و خلخال نیست، سخن از دهها هزار مسلمانی است که به جرم مسلمان بودن کشته و آواره شده اند...تجاوز به ناموس مسلمانان و کودکان بی گناهی که سر بریده شدند یا زنده زنده در آتش سوختند.... سخن از میانمار وجنایتهایی است که علیه انسانیت بر پا شده است. میانمار جایی است که آبروی انسان و انسانیت ریخته شد.(ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس).

 

آی ملت مسلمان ... ای کسانی که زنگار ظواهر چشمهایتان را بی بصیرت کرده است. ای آنها که انگشتر وتسبیح غل وزنجیر به دست و پاهایتان شده است و خدا را در کنج پستوی خانه تان می کاوید، بیدار شوید وببینید که آبادی دنیای امروز و فردایتان در گرو عمل به همه مسولیتهای دینی،اجتماعی و انسانیتان است.بیدار شوید و ببینید که اگر گوش و چشمتان از ولایت منحرف شد صدای تمام زنگها و ناقوسها بیدارتان نخواهد کرد و رقت انگیز ترین پرده ها پلک سنگینتان را نمناک نمی کند.

فراموشمان نشود که چند سال قبل در آستانه ماه مبارک رمضان سیدمان و ره برمان از مسلمانان مستضعف میانمار و دشمنی آشکار با اسلام و کشتار فجیع انسانها و سکوت مجامع مدعی دردمندانه گفتند اما:

یک نعره مستانه ز جایی نشنیدیم.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۳۱
امیر کریم خانی

رمضان

میانمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی