معراج

ملتفت باشید ملتفت ما هستند.آیت الله بهجت ره

معراج

ملتفت باشید ملتفت ما هستند.آیت الله بهجت ره

معراج

گاه با خود می اندیشم تنها در بستر اندیشه انسانهایی که طعم درد این جهانی شدن و پیوند خوردن با ندامتگاه دنیا را در ذائقه و رویای بریدن،رفتن و نماندن،پریدن و دل نبستن را در دل دارند است که واژه ها به بلوغ میرسند و تنها در قلب افلاکیانی که خود تبر به دست، کمر همت به قطع ریشه های خفته در خاک گرفته اند است که درد، عشق و ایمان، نامزد گذشت، رافت و رحمت الهی می شود.

آخرین نظرات

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

  هرگاه از خودسازی در ماه مبارک رمضان می گوییم ناخود آگاه ذهنمان را برای کنج دعا و عزلت  و خلوت و ذکر واکاوی می کنیم که کدامیک اثر بخش تر است ...؟ و کدام عبادت براق راهوارتری است برای نیل به کمال.

کلاه خود را محکم می گیرم، روشنفکریمان گل می کند که اگر برای آخرت خودمان عبادتی کردیم هنر است چه آنکه به خارج از خانه خود بیاندیشیم.

برادرم..خواهرم..

ماه مبارک رمضان است و مسئولیتهای اجتماعی که بیش از پیش بر دوشمان سنگینی میکند. بیایید دعای فرج را ایستاده بخوانیم که نشستن و دست بر دست نهادن و چشم بر جریان ظلم بستن آن اسلامی است که مجاز است که خواسته اند ما اینطور آنرا بیابیم نه آنچه واقعا هست...

اگر به فکر همیانهای ثواب در این ماه هستید راه اینجاست. ادامه را بخوانید وخطاب به سید غریبمان بگویید: «آجرک الله یا بقیه الله» اما بایستید و بگویید... بایستید و بگویید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۵
امیر کریم خانی

 

شبی با شهدا بود جمعیت تو سالن نشسته بود مضطرب

 بودم چرا هنوزنرسیده."سجاد جان یه زنگ دیگه بهش بزن.." قدمهامو تند کردمو رفتم سمت در انتهای سالن، دوتا ردیف مونده به انتهای سالن دستی دستمو گرفت، برگشتمو نگاهش کردم، برای لحظه ای نگاهمون بهم متوقف ماند، لبخند به لب،با چشمانی براق و آرام،میانسال مینمود با یه اورکت سبز رنگ، حس کردم آرامشش به من منتقل شد. گفت: "منتظر کسی هستی؟"

 "سپهر شمایی؟"....

لحظاتی بعد سالن دانشکده بود و سپهر و هق هق گریه هایی که قطع نمیشد....

یادش بخیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۵:۳۳
امیر کریم خانی